Strona główna
=>
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
=>
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Pokaż informacje o artykule
Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego w przypadku skierowania do Szkoły korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku jest spełnienie wymogów wynikających z art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz numeru domu i mieszkania),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Kierownictwo szkoły przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w trzecią środę miesiąca w godz. 17.00 – 18.30
Dyrektor szkoły – gabinet nr 3
Wicedyrektorzy - gabinet nr 61
Kierownik świetlicy – sala 46A ( wejście przez salę 46 )
Pedagodzy przyjmują rodziców:
- p. Justyna Ślaska - godziny pracy
- p. Dariusz Grzybek- godziny pracy
Psycholog p. Katarzyna Lipska przyjmuje rodziców:
- j.w.
Wychowawcy klas, grup przedszkolnych, nauczyciele dydaktycy, specjaliści przyjmują rodziców w dniach zebrań (co miesiąc według harmonogramu spotkań – informacja na stronie internetowej szkoły - www.sp42.waw.pl) lub bezpośrednio po uprzednim umówieniu się poprzez dzienniczek ucznia lub telefonicznie.
W nagłych przypadkach niecierpiących zwłoki należy kontaktować się z sekretariatem szkoły, który niezwłocznie przekazuje informacje wskazanemu pracownikowi, wychowawcy, nauczycielowi przedmiotu, specjaliście.
Szkoła nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Pokaż informacje o artykule