Strona główna => Rejestry, ewidencje, archiwa => Prowadzone ewidencje, księgi, archiwa

 
Sekretariat szkoły:
1.    Księga uczniów
2.   Księgi ewidencji uczniów
3.    Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
4.    Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających naukę
5.    Rejestr wydanych kart rowerowych
6.    Rejestr wydanych upoważnień
7.    Rejestr opinii i orzeczeń
8.    Ewidencja wyjść służbowych
9.   Rejestr decyzji dyrektora szkoły (zwolnienia z wychowania fizycznego, zwolnienia ze sprawdzianu, odroczenie lub przyspieszenie obowiązku szkolnego, przyjęcie do klasy integracyjnej ucznia niepełnosprawnego).
 
Kadry:
 
Pracownicy pedagogiczni:
1.   Wykaz pracowników pedagogicznych
2.    Rejestr wydanych legitymacji służbowych
3. Ewidencja wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
4.  Ewidencja wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych
5.    Rejestr nieobecności w pracy
6.    Ewidencja zwolnień lekarskich
 
Pracownicy niepedagogiczni:
1.    Wykaz pracowników administracji i obsługi
2.    Miesięczne karty ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi
3.    Kartoteki wydanej odzieży ochronnej
4.    Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
 
Dyrektor:
1.    Rejestr uchwał i wniosków Rady Pedagogicznej
2.  Rejestr protokołów i księgi protokołów posiedzeń rad pedagogicznych
 
Wicedyrektorzy:
1.    Rejestr rozliczeń comiesięcznych ze stałych nadgodzin i doraźnych zastępstw
 
Kierownik świetlicy:
1.    Rejestr upoważnień do odbioru dzieci i uczniów ze świetlicy
2.    Rejestr kart zapisu dzieci do świetlicy
Dokumenty związane z BHP:
1.    Rejestr wypadków pracowniczych
2.    Rejestr wypadków uczniowskich
 
Udostępnianie informacji publicznej:
Szkoła Podstawowa nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji, zbiorów oraz archiwum zakładowego na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi m.st. Warszawy zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), są udostępniane na pisemny wniosek.
Wniosek w formie pisemnej należy składać w siedzibie szkoły lub przesłać:
- na adres pocztowy: ul. Balkonowa 4, 03-329 Warszawa
- lub faxem na nr 22/ 811 - 58 – 43 wew.108
Wniosek w postaci e-maila należy kierować na adres poczty elektronicznej: 
sp42@edu.uw.warszawa.pl

 



Pokaż informacje o artykule