Strona główna => Rejestry, ewidencje, archiwa => Prowadzone ewidencje, księgi, archiwa

Sekretariat szkoły:

1.    Księga uczniów

2.   Księgi ewidencji uczniów

3.    Rejestr wydanych legitymacji szkolnych

4.    Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających naukę

5.    Rejestr wydanych kart rowerowych

6.    Rejestr wydanych upoważnień

7.    Rejestr opinii i orzeczeń

8.    Ewidencja wyjść służbowych

9.   Rejestr decyzji dyrektora szkoły (zwolnienia z wychowania fizycznego, zwolnienia ze sprawdzianu, odroczenie lub przyspieszenie obowiązku szkolnego, przyjęcie do klasy integracyjnej ucznia niepełnosprawnego).

 

 

 

Kadry:

 

 

 

Pracownicy pedagogiczni:

1.    Wykaz pracowników pedagogicznych

2.    Rejestr wydanych legitymacji służbowych

3.    Ewidencja wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu

4.    Ewidencja wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych

5.    Rejestr nieobecności w pracy

6.    Ewidencja zwolnień lekarskich

 

 

 

Pracownicy niepedagogiczni:

1.    Wykaz pracowników administracji i obsługi

2.    Miesięczne karty ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi

3.    Kartoteki wydanej odzieży ochronnej

4.    Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły

 

 

 

Dyrektor:

1.    Rejestr uchwał i wniosków Rady Pedagogicznej

2.    Rejestr protokołów i księgi protokołów posiedzeń rad pedagogicznych

 

 

 

Wicedyrektorzy:

1.    Rejestr rozliczeń comiesięcznych ze stałych nadgodzin i doraźnych zastępstw

 

 

 

Kierownik świetlicy:

1.    Rejestr upoważnień do odbioru dzieci i uczniów ze świetlicy

2.    Rejestr kart zapisu dzieci do świetlicy

 

 

 

Dokumenty związane z BHP:

1.    Rejestr wypadków pracowniczych

2.    Rejestr wypadków uczniowskich

 

 

 

Udostępnianie informacji publicznej:

Szkoła Podstawowa nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji, zbiorów oraz archiwum zakładowego na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi m.st. Warszawy zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), są udostępniane na pisemny wniosek.

Wniosek w formie pisemnej należy składać w siedzibie szkoły lub przesłać:

- na adres pocztowy: ul. Balkonowa 4, 03-329 Warszawa

- lub faxem na nr 22/ 811 - 58 – 43 wew.108

Wniosek w postaci e - maila należy kierować na adres poczty elektronicznej:

sp42@edu.uw.warszawa.pl

 



Pokaż informacje o artykule